2016. február 17., szerda

Családfa a weben

A MyHeritage weboldalon saját családfámat kezdtem építeni 2008 körül. Ahogy az ágak nyúltak, terjeszkedtek mindenfelé, egyre több személy került a családfára a falu lakosai közül. Úgy gondoltam, minden kapcsolódási ponton továbbépítve, rajta lehet végül a családfán szinte az egész falu. Segítségül hívtam a temetői sírköveken lévő adatokat, régi dokumentumokat, keresztleveleket, lakónévsorokat, az egyházi anyakönyvek neten elérhető adatbázisait 1895-ig és kézbevéve az 1948-tól írt bejegyzéseit, édesanyám és idősebb rokonaim közléseit, míg mára (2022-ben) 7000-nél több személy szerepel a családfán. Fölvettem mindenkit, aki megfordult életvitelszerűen a faluban, s ennek írásos nyoma van valahol.



Az oldalra bárki bejelentkezhet tagként, és tanulmányozhatja. Ez úgy történik, hogy az illető jelzi ezt a szándékát, megadja az email címét, s ennek segítségével én, mint az oldal gazdája tudom meghívni a tagok közé. Tagként pontosíthatja, kiegészítheti saját és családja adatait, képeket tölthet fel.
Az oldal különböző statisztikákat is készít, ezek tanulmányozása külön érdekes.

http://www.myheritage.hu/site-20229581/karolyfalvi-csaladok-a-karajz-es-deutsch-csaladbol-kiindulva




Trifonovné Karajz Borbála

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése